Ekratten

Då har vi kört Ekratten.
 
Vi startade ss1 körde 5 svängar sen bröt vi....
 
Vi var dock 7 sekunder före alla andra grpE ekipage dit enligt en 100% säker källa...
 
Finns de någon som fotade eller filmade oss när vi for ur startgroparna...
 
För jävlar vilken fart vi hade iväg. OJOJOJ...
 
Startern bara skrek och jublade efter oss...
 
Bild och film mottages gärna.
 
Även efter detta, senare på sträckan. Vårt tempo kan ingen ha undgått...
 
Kom fram en gubbe och fråga om jag käkat taggtråd hela veckan...
 
Skål då....!!!

Kommentarer
Postat av: dg

Lider med er.....

2012-09-22 @ 18:46:50
Postat av: Henrik

Jag har film på dig björn kan du maila din adress så kan jag skikka filmen till dig.
Hälsningar
Henrik Åkeson
min mail är [email protected]

2012-10-02 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0