Hjonrace!!!

Då vart det årets första folkrace för mig igår...

Rullargrupp i Vimmerby i +2 och duggregn hela dagen...

1a omgången bjöd på bra fart och en fin 2-varvare på en Saab 99

I andra omgången höjdes tempot och smällarna blev hårdare.



Denna lilla Corsa gjorde trekvarts salto med taket in i räcket...

Knäckte buren och tur va att föraren inte va lång som jag..



Sen märkte vi ju tydligt att Saab är en mycket bättre bil än Volvo...

Saaben knuffa till "lilla" volvon som blev sne i framvagnen!

Efter två omgångar hade vi sett två rull och rätt många goa crasher...

I tredje kom sen ett fint sidlägg alldeles framför oss, och jag tog sats och började springa som en gasell på savannen som vanligt.

Men denna gången vann savannen... På väg fram mot bilen vart det en liten höjdskillnad och jag trampade luft..

Efter en glidtur på ca 2 meter i dyngan så såg man ut som nedan:



Finalen vanns sedan av en grym Mitsubishi Carisma v6a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0