GLÖM EJ TIPPA!!!

Snabblänk till Rallytipset Dackefejden!!!


Tack vare att det har blivit en succe med rallytipset här på bloggen, kommer jag köra en mer seriös och med pengar som vinster. Tanken med detta är att man betalar in ca 100 spänn/person och så kör vi 12 tips och alla pengar som kommer in kommer att gå som vinster. 1an får 50% av vinstpengarna 2an får 35% och 3an 15%. Mer info kommer när detta årets Rllytips är avklarat. Ni får gärna kommentera in vad ni tycker om iden och om ni har några andra funderingar kring detta.
/Knådis

Kommentarer
Postat av: dg

låter bra men jag ligger risigt till.

2010-06-14 @ 19:00:07
Postat av: El-Paso





de låter inte helt fel.. Blir mer spänning i de hela



Men jag har inte fått mina lotter än ;)



syns på Dackefejden!!



Mvh El-Paso

2010-06-14 @ 22:46:02
Postat av: Hallsten

Låter som en rolig idé :)

2010-06-14 @ 23:23:13
Postat av: Anonym

paso/benny



skyll på björn detvär hans enda uppgift att skicka upp lotterna :) han har väl fullt upp med att lugna ner stimmknäet i veckorna så han har väl inte tid. Ska fixa det i veckan.



Kul att ni tycker det vore skoj.. blir ju lite mer att kämpa för. blir vi som vi varit nu 20 st blir det finba prispengar.



Har även tänkt att en viss % går t varje delvinst. Så att även om man ej kommer i top 3 i slutet kan man vinna en deltävling och få lite tillbaka :) så det slutar nog på 120kr/MAN till sist :)

2010-06-15 @ 06:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0