Såhär i efterhand!!

När man nu börjar reflektera över vad som hände?

Hur det gick till?

Vad som hände?

Hur man reagerade?

Kunde man gjort något?

Mängder med frågor som man frågar sig om och om igen.

Det flesta som känner mig vet att jag jobbar i en butik och säljer reservdelar till diverse skrothögar.

Nu börjar dagen med att chefen och kollegan mobbar en och säger att sminket e snyggare idag!!!

Sen fortsätter det hela dagen med vitsiga kunder som tror att man har fightats....:(

Men var börjar man om, genom att GAMA såklart.

Få lite sug efter rally igen, sätta sig i bilen och reka lite ss och hitta en guldböjj.

Tur man har Knådis som håller en sysselsatt på mobilen om dagarna med hans stirr a'la Chrille...:)

Tänkte bara bjuda på två bilder.....

FÖRE:

OCH PÅ 15 SEKUNDER SER DET UT SÅHÄR:

 

Nu jävlar lägger vi crashen bakom oss och går vidare.

Inget snack om den skiten nu mer, nu e det nya tag.....:)


Kommentarer
Postat av: DG

Inte mycket man kan göra,slälv har jag sluppit gå på tak,men ska inte säga för mycket.Har kört rally i 15år och peppar peppar ta i trä inte rullat ännu.Måste vara en jävla äcklig känsla,hoppas inte man får uppleva det.En rull har jag gjort och det blev en 2 varvare i folkrace.Så för din del,Fika är det som du själv säger,ut o reka med Knådan och toffel-Chrille.Hoppas vi ses i Österlen.

2010-04-28 @ 20:28:10
Postat av: Bjärven

Härlig inställning! Nu är det bara att blicka framåt!

2010-04-29 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0